119 مسجد در چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین است 

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۹ مسجد و مصلی در این استان میزبان معتکفین است که از این تعداد ۲۴ مسجد در شهرستان شهرکرد قرار دارد. 
کد خبر: ۱۴۴۱۱۲۵

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس  ،حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاظمی امروز گفت: ۱۱۹ مسجد و مصلی در چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین است که از این تعداد ۲۴ مسجد در شهرستان شهرکرد قرار دارد.

 

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه معنوی اعتکاف کاملا مردمی و هزینه بر عهده شرکت‌کنندگان است اما عوامل اجرایی برای استفاده از ظرفیت خیرین و مجموعه‌هایی که امکان تسهیل‌گری دارند تلاش می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از معتکفین سال گذشته در استان را نوجوانان تشکیل می‌دادند، افزود: بیشتر برنامه‌های اعتکاف امسال حول محور جهاد تبیین و تربیت کنش‌گران در این زمینه است.

 

کاظمی اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد به ۱۰ هزار نفر برسد.

 

وی عنوان کرد: نحوه ثبت‌نام در شهرهای مختلف استان متفاوت است برخی از مساجد به صورت حضوری و برخی نیز اینترنتی نام‌نویسی می‌کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها